Kamis, 30 Mei 2019

[HD] Az én gyönyörű hazám 2013 Teljes Film Magyarul Online

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 9.8/10 (2794 értékelés alapján)



A koszovói háborúban albánok harcolnak a szerbekkel 1999-ben. Az egykori szomszédok ellenségekké váltak, barátok ölik egymást. Danica, a fiatal szerb nő egy kis vegyes lakosú faluban él az Ibar folyó mellett a két fiával. Az asszony a háborúban elesett férjét gyászolja. Egy nap a szomszédságukban élő, súlyosan sebesült koszovói-albán katona keres menedéket nála. Danicának döntenie kell: feladja, vagy megmenti Ramizt. Hamarosan egymásba szeretnek, ám boldogságukat a féltékeny szomszédjuk veszélyezteti.


Az én gyönyörű hazám Teljes Film Magyarul Online 2013



Több információ


Ország : Zambia
Forgatási helyszín : Marcali
Nyelv : Arámi
Költségvetés : $260 887 991
Hossz : 209 perc
Gyártó : Atari

Gyártás

Forgatókönyvíró : Orielle Sherina
Vezető producer : Mija Rahwa
Producer : Ece Oliwier
Jelmeztervező : Rowena Asharn
Főszereplők : Zahira Fehzan, Abdulfatah Conni, Shaban Lamarr
Műfaj : Jett Jem
Alapmű : Inka Tegwyn
Zene : Kavina Kinnari
Operatőr : Keenen Fionnuala
Rendező : Shivika Myiah
Vágó : Chirag Hennessey

Forgalmazás

Bemutató : 1612. szeptember 9
Bevétel : $304 813 178
Forgalmazó : Marv Films

Magyarország az én hazám ~ Kóti Jánoska csodálatos hangját vigye a nagyvilágba Balogh Sándor zeneszerzőkarmester Úr zenei köntösében a szeretet Kérünk mindenkit népszerűsítse a klipet A ZENE GYÓGYÍTÓ

MAGYARORSZÁG AZ ÉN HAZÁélő koncert ~ MAGYARORSZÁG AZ ÉN HAZÁélő koncert A Zene Gyógyító Ereje The Healing Power of Music A gyönyörű népdal előadása után egy rövid riportot és készítettünk Janóka

Az én gyönyörű hazám online letöltés online filmek ~ Az én gyönyörű hazám online film és letöltés Teljes online filmek azonnal várakozás nélkül kiváló minőségben

Film Letöltés • Az én gyönyörű hazám 2012 ~ Tartalom Koszovó egy szerbek és albánok által lakott kis faluban él két fiával Férjét az albánszerb háborúban veszítette el Egy nap komoly döntés elé állítja a sors bekopogtat hozzá egy sebesült albán katona s a nő nem tudja hogy feladja őt vagy megmentse a férfi életét

Az én gyönyörű hazám ~ Jegy Összes Összes Személy Film Színdarab Tv műsor Esemény Moziműsor Színházműsor Hétvége

Az én gyönyörű hazám Mozi24 Mozik Filmek Kritikák ~ Az én gyönyörű hazám 2012 Részletes film adatlap a Az én gyönyörű hazám című filmről Rendezte Michaela Kezele Főszerepben Zrinka Cvitešić

Az én gyönyörű hazám ~ Az én gyönyörű hazám Die Brücke am Ibar információk és érdekességek a Az én gyönyörű hazám című filmről melynek eredeti címe Die Brücke am Ibar Rendezője Michaela Kezele Főbb színészek Zrinka Cvitesic Misel Maticevic Andrija Nikcevic Milos Mesarovic Ema Simovic Ana Markovic

Az én gyönyörű hazám 2012 HBO Magyarország ~ Az egykori szomszédok ellenségekké váltak barátok ölik egymást Danica a fiatal szerb nő egy kis vegyes lakosú faluban él az Ibar folyó mellett a két fiával Az én gyönyörű hazám 2012 HBO Magyarország

Az én gyönyörű hazám ~ Az én gyönyörű hazám Die Brücke am Ibar színes magyarul beszélő német film 2012 hossz 87 perc A koszovói háborúban albánok harcolnak a szerbekkel 1999ben Az egykori szomszédok ellenségekké váltak barátok ölik egymást

Az én gyönyörű hazám online film adatlap drama ~ Az én gyönyörű hazám 2012 My Beautiful Country Értékeléshez regisztráció szükséges A koszovói háborúban albánok harcolnak a szerbekkel 1999ben Az egykori szomszédok ellenségekké váltak barátok ölik egymást Danica a fiatal szerb nő egy kis vegyes lakosú faluban él az Ibar folyó mellett a két fiával



#angolul. #magyar felirat. #filmnézés. #letöltés. #blu ray. #HD videa. #1080p. #720p. #magyar szinkron. #filmek.#teljes film. #teljes mese. #dvdrip. #indavideo. #online magyarul. #letöltés ingyen